Bestelling

Waar is mijn bestelling?

Nadat de bestelling is geplaatst gaan wij aan de gang met het inpakken. Bestellingen voor 17:00 uur worden nog dezelfde dag verzonden! Wij bieden onze klanten de beste service daarom versturen wij de bestelde artikelen gratis op. Bij de optie gratis verzending ontvangt u geen track en trace code. De bestelling wordt met postzegels verstuurd. Betaal je extra voor een verzending, dan wordt deze altijd met Track & Trace verzonden.

Onze pakketten binnen Nederland worden verstuurd met PostNL. Wij zijn zoals jij afhankelijk van PostNL. Helaas komt het voor dat het pakket niet de gewenste levertijd haalt. Wij verwachten in dit geval dat het pakket bij PostNL in de sorteercentrum zit. Wij kunnen alleen pakketten volgen dat met Track en Trace wordt opgestuurd!

Adres doorgeven?

Neem direct contact op. Indien het pakket nog niet is verstuurd is het nog mogelijk het adres te wijzigen.

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Dat kan zeker! ons bezoekers adres is:

iFixiteasy.nl

Bezoekersadres:

Industrieweg 85

7202CA, Te Zutphen

Neem wel telefonisch contact op, omdat wij uitsluitend op afspraak werken.

Verzendingen naar Belgie en Duitsland

Als er is gekozen voor standaard verzending zit er een levertijd van 2 á 3 werkdagen. Het is helaas niet mogelijk deze zendingen te volgen. Wij raden aan om uw bestelling met track en trace te laten zenden voor € 4,50.

Heeft u een kortingscode ontvangen en wilt u deze gebruiken?

U kunt de kortingscode onderaan aan de winkelwagen invoeren.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgt?

In de meeste gevallen wordt de zending door de brievenbus gedaan. U hoeft dus niet thuis aanwezig te zijn.

Bij grote bestellingen wordt u bestelling als pakketdienst verstuurd waardoor het pakket niet door de brievenbus past.

Garantie

Garantie?

Heeft u een product besteld wat niet gewenst is of wat niet voldoet aan de wensen? U kunt het product retourneren via onze retourpagina

Als het product niet voldoet aan de voorwaarden dekken wij de retourkosten! Producten vallen onder garantie als het een fabricagefout of productfout betreft. Artikelen met montageschade of gebruikerssporen vallen niet onder de garantie! Het product dient in de originele verpakking geretourneerd te worden.

Hoelang heb ik garantie?

Omdat wij garant staan op onze producten geven wij 6 maanden garantie op onze producten! De garantie geldt voor productfouten/ fabrieksfouten. Niet voor montage- en/of gebruikersfouten of beschadigingen door eigen toedoen. 

Retour

Wanneer wordt mijn retour zending verwerkt ?

Retour zendingen verwerken wij doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen na binnenkomst. 
Bij de keuze voor “geld retour” wordt het geld doorgaans binnen 5 werkdagen na binnenkomst teruggeboekt. 
Mocht het toch te lang duren neem even contact met ons op.

Verkeerde product besteld?

U kunt verkeerde bestelde artikelen retourneren via deze onze retourpagina

Mijn toestel

Welke iPhone model heb ik ?

U kunt aan de hand van uw modelnummer achterhalen welke type toestel u hebt. U vind dit nummer op de achterzijde van uw toestel/tablet.

Contact

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

U kunt zowel telefonisch als per mail met ons in contact komen.

email: info@ifixitieasy.nl

Telefoon: +31 6 55 82 03 53