Geef je toestel een tweede kans!
Een antwoord op (bijna) al je vragen!

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk dan eerst even of je vraag hieronder al beantwoord wordt! Staat je vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Shop

Kijk hier voor alle vragen omtrent onze (online) shop!

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Als u heeft gekozen om uw bestelling via Track & Trace te bezorgen, dan kunt u uw bestelling via de PostNL app volgen, a.d.h.v. de Track & Trace code.
Hoe lang heb ik garantie op een bestelling?
Omdat wij garant staan op onze producten geven wij 6 maanden garantie op onze producten! De garantie geldt voor productiefouten/ fabrieksfouten. Niet voor montage- en/of gebruikersfouten of beschadigingen door eigen toedoen.
Hoe kan ik een product retourneren?
Alle informatie omtrent retouren kunt u vinden op onze garantie & retouren pagina.
Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?
Retourzendingen verwerken wij doorgaans binnen 2 tot 3 werkdagen na ontvangst. Bij de keuze voor “geld retour” wordt het geld doorgaans binnen 5 werkdagen na binnenkomst teruggeboekt. Mocht het toch te lang duren neem even contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
U kunt uw bestelling ook zelf ophalen op ons kantoor.
Ons adres is:
Zweedsestraat 2, box 2.20,
7202 CK Zutphen
Kan ik een pakket naar België laten verzenden?
Ja, dit kan! Na de winkelwagen kunt u bij het afrekenen een adres in België invoeren.
Heeft u een kortingscode ontvangen en wilt u deze gebruiken?
Je kan de kortingscode onderaan aan de winkelwagen invoeren.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgt?
U kunt bij het afrekenen ervoor kiezen om uw pakket in de brievenbus te laten bezorgen, of via Track & Trace via de pakketpost. Let er wel op dat er bij pakketpost iemand op het adres aanwezig moet zijn om het pakket in ontvangst te nemen!
Ik heb een verkeerd product besteld.
U kunt verkeerd bestelde artikelen retourneren via onze retourpagina.
Hoe kan ik contact opnemen met jullie?
U kunt zowel telefonisch als per mail met ons in contact komen.

Email: info@ifixitieasy.nl

Telefoon: +31 6 55 82 03 53

Reparatie

Kijk hier voor alle vragen omtrent reparatie!

Hoe lang heb ik garantie op een reparatie?
Omdat wij garant staan op onze reparaties geven wij 6 maanden garantie op onze producten! De garantie geldt voor door ons toegedane schade aan het toestel. Niet voor montage- en/of gebruikersfouten of beschadigingen door eigen toedoen.
Welk iPhone/iPad model heb ik?
U kunt aan de hand van uw modelnummer achterhalen welke type toestel u hebt. U vind dit nummer op de achterzijde van uw toestel/tablet.
Hoe maak ik een afspraak bij iFixiteasy?
U kunt een afspraak bij ons maken via ons afspraak portaal op https://www.ifixiteasy.nl/reparatie-inplannen!
Wanneer kan ik mijn telefoon of tablet laten repareren?
Je kunt 24 uur per dag je telefoon of tablet online aanmelden voor een reparatie via onze website. Dus ook in het weekend.

Uiteraard kun je ook zonder afspraak langskomen binnen onze openingstijden alleen bestaat er een kans dat het onderdeel niet op voorraad is of dat u even moet wachten. De meeste reparaties voeren wij binnen 30 minuten uit.
Wat zijn de openingstijden van iFixiteasy?
Onze openingstijden zijn:

Maandag: 9:00 – 17:30
Dinsdag: 9:00 – 17:30
Woensdag: 9:00 – 17:30
Donderdag: 9:00 – 17:30
Vrijdag: 9:00 – 17:30
Zaterdag: 9:00 - 13:00
Zondag: Gesloten
Wat kost een reparatie?
De prijzen voor de reparaties kunt u terugvinden op de reparatie pagina via deze link: https://www.ifixiteasy.nl/reparatie-inplannen
Mijn type toestel of reparatie staat er niet tussen, wat nu?
Als uw toestel of reparatie niet in het reparatie portaal staat dan is er nog steeds een grote kans dat wij uw toestel kunnen repareren! Neem even contact met ons op. U kunt ons bereiken via:

Email: info@ifixitieasy.nl

Telefoon: +31 6 55 82 03 53
Wat als er meer kapot blijkt dan ik heb aangegeven bij de reparatie?
Mochten onze monteurs nog een defect constateren dan overleggen wij altijd van te voren wat de extra kosten zijn voordat wij aan de reparatie beginnen.
Ik weet niet wat er kapot is aan mijn toestel?
Als je niet weet wat er kapot is aan jouw toestel dan kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij zullen je vragen stellen om te achterhalen wat er defect is.
Hoe en wanneer moet ik betalen voor een reparatie?
Na de reparatie van je apparaat betaal je pas. Bij ons kun je zowel per pin, contant of met creditcard betalen. Zakelijke klanten hebben bij ons de mogelijkheid om op rekening te betalen.
Winkelwagen
Aanmelden

Nog geen account?

Account aanmaken
Cookies
iFixiteasy gebruikt cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door op deze website te surfen, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.
Accepteren Meer info
Chat openen
1
Hallo 👋
Kunnen we je ergens mee helpen?